جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

به نام خالق هستی بخش

غبار غم برود حال خوش شود حافظ

بهار جلوه گاه اراده الهی در باز آفرینش طبیعت و نوروز طلیعه این دگرگونی و پیامی است به انسان برای از خود رستن و به او پیوستن.
با نهایت خرسندی صمیمانه‌ترین شادباش‌ها و خالصانه‌ترین تبریکات را به مناسبت فرا رسیدن سال نو و تجلی مواهب الهی بر بستر طبیعت را به دل های بهاری شما سهامداران و همکاران ارجمند تقدیم می‌دارم.

فرا رسیدن سال نو گر چه پایانی است بر یک سال فعالیت، اما آغازی است بر کوشش و خدمتی دیگر، سالی که باید به امید فردایی روشن برای آینده که بر تلاش خود بیفزایم
و در سال رونق تولید این شرکت در سایه سار تلاش مضاعف مجموعه همکاران ضمن تحقق اهداف ترسیم شده در مجموعه شرکت های هلدینگ مشارکت داشت که حلاوت و شیرینی به ثمر نشستن دستاورد‌ها را دوچندان کرد.

در آستانه سال نو از زحمات صادقانه و ارزشمند شما سهامداران عزیز و همراهی خانواده‌های بزرگوارتان در مسیر تحقق اهداف مجموعه هلدینگ گهرعمران صمیمانه قدردانی و فرا رسيدن سال نو و بهار پر طراوت که نشانه قدرت لايزال الهی و تجديد حيات طبيعت است را به تمامی سهامداران، همکاران ارجمند و خانواده محترمشان صميمانه تبريک و تهنيت عرض نموده و براي اين عزيزان سالی سرشار از سلامتی،برکت و معنويت را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمايم.

محمد کاظم یزدانی
مدیر عامل هلدینگ گهر عمران

تماس با شرکت

آدرس:سیرجان ـ بلوار مالک اشتر خیابان وحدت پلاک۱۱۱ کدپستی :۷۸۱۶۹۵۳۳۴۸ صندوق پستی :۱۵۹-۷۸۱۷۸
تلفن دفتر :۴۲۲۵۸۶۶۳-۰۳۴ تلفن امور سهام :۴۲۲۷۰۶۶۹-۰۳۴ دورنگار :۸۹۷۷۳۰۰۱-۰۲۱
سامانه پیامک:۵۰۰۰۲۸۰۰۰۱۱۲۲۲
        info@goharholding.ir

ساعات کاری

شنبه تا چهارشنبه : ۷:۱۵ صبح تا ۱۵:۴۵ 

پنج شنبه و جمعه : تعطیل است .

Template Design:Dima Group